Kerstkapjes tegen eenzaamheid

Juist nu, als gevolg van Corona zijn er meer mensen in een isolement terecht gekomen dan ooit tevoren. Met deze actie kan jij nu ook een bijdrage leveren om het gevoel van eenzaamheid bij die mensen voor even te doorbreken. Met de opbrengst van deze actie kunnen wij namelijk een hart onder de riem gaan steken bij hen die dit hard nodig hebben.

Wat kun je doen?

Je kunt mondkapjes kopen zodat wij van de opbrengst een attentie voor de eenzame dorpsgenoten kunnen aanschaffen.
Maar je kunt ook signaleren wie er in jouw omgeving eenzaam zijn. Geef naam en adres van deze persoon door aan de LEV-groep via email nathalieansems @levgroep.nl De LEV-groep bekijkt of de doorgegeven kandidaten in aanmerking komen voor de benodigde extra aandacht. Er wordt vanzelfsprekend vertrouwelijk omgegaan met deze informatie.

Geef een kandidaat op
Bestel hier online

Over de mondkapjes

De mondkapjes worden gemaakt door de Dames van de Zijden Draad; pop-up naaiatelier voor goede doelen. Zij maken volledig kosteloos van reststoffen de kleurrijkste mondkapjes. Duurzaam, handgemaakt en uniek.
Meer informatie over het naaiatelier? Bekijk dan eens hun facebook-pagina: Dames van de Zijden Draad

Waar zijn ze te koop?

Vanaf 21 november 2020 zullen de mondkapje voor slechts €5,- per stuk te koop zijn. Alle mondkapjes zijn anders en uniek.
Liever een mondkapje afhalen? Op de volgende adressen staan kerstbomen met mondkapjes. Zoek er eentje uit in de boom en doneer ter plekke 5 euro in de kerstsok in de boom of maak het bedrag over.

Beek en Donk:

• Supermarkt Plus: Piet van Thielplein
  • Supermarkt Jumbo, Heuvelplein
  • Supermarkt Jan Linders, Heuvelplein
  • Tuincentrum de Biezen, Gemertseweg
  • Lifestyle center Laarbeek, Parklaan

Over Rotary

Rotary Gemert-Bakel, Laarbeek organiseert de actie met de support van de Dames van de Zijden Draad. Meer weten over de goede doelen en activiteiten van Rotary, kijk dan hier.

Met dank aan de ondersteuners:

Mooi Laarbeekkrant, Tuincentrum de Biezen, Syan ICT, LEV-groep Laarbeek en de supermarkten Plus, Jan Linders en Jumbo in Beek en Donk, Many More, Kemme Communicatie en Goedemorgen Media.

Impressie